Ana Sayfa » Genel » Kadın Doğum Uzmanı
Kadın Doğum Uzmanı

En İyi Kadın Doğum Uzmanı

Kısırlık, hamilelik, doğum, menopoz, kadın hastalıkları ve ultrasonografi ile ilgili alanda uzmanlaşmış olan doktorlara Kadın Doğum Uzmanı denilmektedir. Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanına halk arasında Kadın Doğum Uzmanı denilmektedir. Operatör şeklinde ifade edilen Kadın Doğum Uzmanı ise, cerrahi operasyonları yapabilen doktorlara denilmektedir. Kadın Hastalıkları ve Doğum bölümü de ameliyatların sık olduğu bölüm olmasından dolayı doktorların başına operatör tanımı eklenmektedir.

Kadınların yaşadığı çeşitli kadınsal hastalıklar bulunmaktadır. Bu nedenle en iyi kadın doğum doktoru arayışına giren bayanlar, doktora giderek tecrübe edinmiş kişilerden bilgi alır. Kadın Doğum Uzmanlarının işleri genelde zordur.Kadın hastalıkları dışında doğum ve kısırlık gibi nedenler ile de en iyi kadın doğum doktoru arayan kişiler vardır. Çiftler evlenirken çocuk hayali kurarlar. Bazen bu hayallerine hiçbir sorun olmadan kavuşurlarken, bazen de ne kadar uğraşsalar da çocuk sahibi olamazlar.

Korunmadıkları halde 1 yıldan fazla süredir çocuk sahibi olamayan kişilerin mutlaka bir Kadın Doğum Uzmanına görünmesi gerekir. Öncelikle kısırlığın nedenleri araştırılır ve buna göre en uygun tedavi yöntemi belirlenir. Eğer normal yollarla hamile kalmaları mümkün değil ise tüp bebek tedavisine başlanır.Hastaların üreme sistemini etkileyen hastalıkların tanımlanması ve tedavisinde önemli rol oynayan Kadın Doğum Uzmanı, kadınları karşılaşabilecekleri hastalıklara karşı koruma görevi üstlenmektedir. Bu nedenle 18 yaşını dolduran bütün bayanların her sene muayene için Kadın Doğum Uzmanına gitmeleri önerilir.

Kadın Doğum Doktoru

Anne adaylarının en büyük destekçileri olan Kadın Doğum Uzmanı, gebelik dönemi boyunca anne adaylarının sağlıklarını kontrol ederek psikolojik açıdan onları desteklemektedir. Bununla beraber, çocuğun gelişimini de yakından takip eder ve herhangi bir olumsuz durumda aniden müdahale eder.

Gebelik sürecinin planlı olarak ilerlemesini sağlayan Kadın Doğum Uzmanı, gebe kalmak isteyen kişilerin önceden gelerek kontrolden geçmesini önerir. Bu süreçleri geçerek hamile kalan anne adaylarının her ay düzenli kontrollerini yapan Kadın Doğum Uzmanı, hem bebeğin hem de annenin gelişimini kontrol eder. Bunun dışında Kadın Doğum Uzman’ının ilgilendikleri alanlar şunladır:

– Hamileliğe hazırlık süreci, Hamilelik süreci,Rahim hastalıkları, Yumurtalık hastalıkları, Kürtaj, Rahim ağzı hastalıkları, Vajinal sorunlar, Adet düzensizliği, Doğum kontrol yöntemleri, Dış gebelik, Kısırlık tedavisi, Genital organ estetikleri, İdrar kaçırma, Organ sarkmaları konularında Dr.Onur Parlak hizmet vermektedir. Sizde bir kadın doğum uzmanı arıyorsanız bizimle iletişime geçebilir ve randevu alabilirsiniz.

Lazerle Genital Bölge Nasıl Beyazlatılır?

Zamanla genital bölgede kararmalar olabilir. Ağda, epilasyon, jilet kullanımı, yanlış iç çamaşırı kullanımı, terlemeden dolayı …