Ana Sayfa » Genel » İdrar Kaçırma Sebepleri Nelerdir?
idrar kaçırma sebepleri nelerdir

İdrar Kaçırma Sebepleri Nelerdir?

İdrar kaçırma adı verilen durum kişinin idrarının geldiğinin farkında olmaması, idrarı geldiği anda tutamaması ya da hapşırık, öksürük gibi durumlarda istemsiz şekilde idrar kaçması olarak kendini gösterebilir. Kişiler bu durumu dile getirmekten utansalar ya da bir kerelik bir durum olarak düşünceler de idrar kaçması mutlaka ardında sebepleri olan bir bozukluktur.

Farklı sebepleri olabilen ve her yaşta görülebilen idrar kaçırma problemi hamilelerde, yaşı ilerlemiş olan kişilerde ve özellikle aşırı kilolu insanlarda daha sık görülmektedir. İdrar kaçırmanın ardında fizyolojik ya da duygusal sebepler olabilir. İdrar kaçırma sebepleri aynı zamanda bu sürecin ne kadar sürebileceği hakkında da fikir verir. Sebep ve süre ne olursa olsun bu sıkıntıları yaşayan kişiler mutlaka idrar kaçırma tedavisi doktoru ile görüşmelidir.

Doktorlardan Randevu Alın

Bu sorunu çözmenin en kısa ve sağlıklı yolu idrar kaçırma tedavisi doktoru tarafından muayene olmak ve olayı açık şekilde doktora anlatmaktır. Bu durum herkesin başına gelebildiği gibi aynı zamanda tedavisi de mümkün olan bir durumdur. Dr. Onur Parlak bu konuda hizmet veren bir doktordur. Doktordan randevu almak için internet sitesinde yer alan bilgilerini kullanabilirsiniz.

Tedaviye Devam Edin ve Çözüme Ulaşın

İdrar kaçırma problemi ile savaşmak ve sağlınıza kavuşmak için mutlaka doktorunuz tarafından size önerilen tedavilere devam etmeli ve tedavi bitiminde de tekrar doktorunuzdan randevu alarak son muayenenizi yaptırmanız gerekir.

Yasal Kürtaj Fiyatları Nedir?

Yasal Kürtaj İmkanları Nedir? Ülkemizde yasal kürtaj hakkında sınırlamalar iki farklı kanun ile yürürlüktedir ve …